Monday, March 14, 2011

jiwang karat!

assalamualaikum...

huhu tetiba rasa macam nak marah2 lagu melayu.!!
kenapa??kenapa semua nak jiwang2??!
tak suke betul...memaksa aku untuk turut menjiwangkan hati...wahahaha...
apedaaa...penyanyi tu bukan paksa aku dengar pon..
tapi aku dah terdengar T_T
seriously lagu2 begini dan begitu mengajak aku untuk mengimbau kenangan2 nostalgiah laa..
sedih dibuatnye..
kenangan tentang apa ye??...hahaha
kenangan zaman muda2 dulu la...
aku dan Allah saja yang tahu..huhu
dan beberapa minit seterusnya aku dah ubah selera lagu...
layan hindustan ..!!wakaka gile kan..
dah malas merepek lagi....

*hindustan lagi sedap dari lagu2 lady gaga...hahahaha (tak masal saja)
*dan nasyid sebenarnye lagi sedap dari lagu2 hindustan...(alhamdulillah ^^)
bye.!

No comments:

Post a Comment