Friday, March 26, 2010

air VS cuti

saje je..=)

assalamualaikum...

erm..cuti lagi..gara2 ketiadaan air walau setitis pon di sekolah dan asrama...x tau la either aku suke cuti yang mengejut nie atau tak..erm..tapi mase warden 'berucap'..aku turut bersorak...huhu...gila la time tu..walau aku tau kelas aku yang berade di tinggkat 4 ujung sekali tu macam tersisih je dari dunia luar tapi masih boleh dengar kot satu sekolah scream like orang gilak bila warden kasi balik...huhu..best..erm..ok2..aku suka kot cuti yang x di sengajakan nie...

lepas tu je..budak2 nie blajar math mode dah tak focus langsung ..otak semua dah kat umah...haha..nie la gaya budak asrama dapat balik gak nye...erm..atas ehsan Cikgu Suziana(baru yang baik hati tu..)die offer fon dia tuk call parents..(aku,mimo n zubig)..huhu sayang cikgu...than balik la kami2 nie ke umah..tu yang dapat berfacebook la blogging la..haha..lagha tu semua..homework jangan cakap la..memang banyak tahap gunung berapi nak meletop...haha..redha saje..=p..esok rancangannye out to library...nak siap kan homework yang menggunung tu....hope I success to....hehe..go girlzz!!

No comments:

Post a Comment