Sunday, March 14, 2010

berjalan..=]

assalamualaikum..
erm..jauh perjalanan luas pemandangan..hari nie punya trip membawa aku ke jalan yang x pernah aku lalu..quite syok!!..dapat tengok kilang Gardenia...PROTON...besarnye..hebat!!(Allah lagi Hebat la..)..lalu banyak la tempat yang out of blue..ceh2 =) and tadi hampir2 jugak nak excident..syukurlah perkara tu x berlaku..dapat sampai rumah ngan selamat=)..haha..tadi nampak dekat highway kereta idaman..sweetnye..=D..ntah bila la dapat merasa pakai kereta tu..haha cari suami tauke balak la...=)..eh terlupa plak nak cakap..tadi ade mak cik tu kata muka aku macam budak darjah 6..ade ke patut aku yang matured dikata cam gitu(haha..padahal bangga tu...)..erm rase nye mak cik tu dah x de modal nak borak..anyway thanks mak cik..n mak cik pon nampak macam anak dara lagi ape...cun tuu(tipu!!)...haha..kesimpulannya senyum sokmo k supaya awet muda cam aku...(perasan x sudah!!!)=p

kereta idaman ku...*MINI COOPER*!!!=)
ade sesape nak belanje keteta nie x..??please....
*okey...everything happened today that is called life...g0 giLrzzzz!!!

No comments:

Post a Comment