Sunday, December 18, 2011

tenong2 hahaha

assalamualikum...

lama sudah ku menghilang...huhuhu nie gara2 lappy rosak la.. :'( sedih..kena la guna komputer rumah...yang duduk pegun je kat sebelah tv pulak tu huhuhu....btw,life simple je...haha done with ujian komputer untuk ambik lesen 49 betul dari 50 soalan..hahaha alhamdulillah :D...dinner form DEus EX maChiNa yang best tu...huhuhu but aku tak ambik banyk gambar pon...semua org kuar kemra DCLR la bagai..segan la nak kuarkan kemra cabuk aku nie..hahaha takdela..malam tu malas nak gambar2 sangat...semua da snap than simpan baik2 je dalam ingatan... :) erm...lepas2 nie start la pulak aktiviti2 yang membosan kan kat umah nie..rabu dan khamis ada driving class,macam best huhuhu tak sabar nak ada lesen...than aku nak gi mana2 yang aku suka... haha sape nak ikut???! angkat tangan cepat...ok lambat.xyah ikut boOO haha...semalam usha2 nak isi borang UPU jugak..tapi tak boleh2 nak log in..adoi..cam ne tu ???!tadi gi usha scholarship yang ade kat tenet nie...dia tnya aku nk ambik kos apa...?? erm,aku berfikir sejenak...aku nak ambik kos apa sebenarnye ek??kata nak jadi cikgu...tapi kalau tak dapat jadi cikgu nak jadi ape???adoi nie lagi satu masalah.tak kesah la...hahaha pen off dulu..nak gi goreng ikan..maklum la sejak duk umah nie..kena la praktis jadi sururumah yang berjaya dan bergaya hahaaha

No comments:

Post a Comment