Wednesday, December 28, 2011

untitle~

assalamualaikum...

hihihi cik qila kata blog aku jiwang karat oxidation reduction XD owh yeke?? x prasan pulak..adeh haha  tak kesah la..nie kira kalau kat negara empat musim nie dah masuk musim menuai kot *tak memasal...
erm btw,td gi driving class...agak frust sikit sbb kalau nak diikutkan wa dapat lesen wa arini beb!namun malangnya..manusia hanya mampu merancang...bro yg uruskan aku kata line JPJ bengong..X_X sungguhku tak mengerti...so kena lah tunggu minggu depan.. haha lagi satu kes terbaru..kad SSPN aku hilang da..dah kena gi ke bank tu bank nie...cian abah.. :( sorry bah..akibat kecuaian aku sendiri..barang penting untuk masa depan letak sepah2..kan dah tak jumpa..adeh..nasib baik x kena fire ngan mana2 pihak :)) alhamdulillah..so penyelesaiannye..sesapa yang dah hilang kaD SSPN jgn risau k..just call  HQ SSPN kat putrajaya tu..kata cik kad saya yang comel nie ilang.nak wat cam ne ek??hehe pasti beres :) tunggu je la 2 3 minggu..jap gi datang la kad yg baru tu ketuk pintu umah anda :D
oke..pen off :) assalamualaikum......


*gambar tak berkenaan pon :P hihi


No comments:

Post a Comment