Friday, November 12, 2010

cuti~_~

assalamualaikum...
erm...holiday started by Bismillahirahmanirahim...
(aku pernah baca kalau kita buat sesuatu tu x mula dengan basmalah nanti boleh jadi sia2 tau)
sebulan lebih aku akan bertapak di rumah
cuti nie x de perancangan nak pergi mana2
aku pon malas nak berjalan
lagu pulak homework yang menggunung
bagaikan memanggil-manggilku dari kejauhan...hahaha wah poyos!!
erm..aku ada azam cuti nie..
apa die??hah tu yang x boleh diberi tau
sebab kalau aku bagi tau azam aku kat orang lain mesti t x berjaya..
haha belajar dari pengalaman
erm..bila dah akhir tahun nie banyak betul perpisahan yang berlaku..
memangla adat..
hari nie kita jumpa
esok kita pisah
tapi...
tak sukanye T_T sedih je..
expecially
ngan kak trex,kak hannah,kak yana...
dear akak I love you and will really gonna miss you!!!!
live well or live hell
we choose rite?
may HIM bless..

No comments:

Post a Comment