Friday, November 26, 2010

naga depan rumah!!!..lala

assalamualaikum..
huh,penat mengedit blog..haha ade perubahan ke?
x perasan?adela!!adoi..erm..for the song credit to nurul aqila..;
kak..lagu nie..haha wonderful la..
ok balik semula..wonderful ke lagu nie??tah you judge..bagi aku ye!
erm..lama x merepek kan..knape??
erm..demam la..5 hari..nazak gile hari tu..
aku ingat ajal aku dah sampai..aku dah pasrah dah..
rupa2nye belum..Allah bagi aku peluang lagi duk kat dunia ni...
aku perlu bersyukur..Alhamdulillah..
nak tau sepanjang aku demam..aku mimpi banyak benda pelik..
tapi sekarang aku dah lupa apa..hehe
yela sebab bila bangun tido,manusia akan ingat separuh sahaja dari mimpinya..
5 minit kemudian 97% ingatan tentang mimpi tu dah hilang..
hah..fakta nie..x tipu tau..
kalau nak tau lagi banyak tgokla TVIQ 552..haha
sekarang aku mesti tekan 552 dulu kalau bukak TV..
best gak banyak info..nie semua RnD punya pasal..
hah cakap pasal RnD..
adoi..cam ne nak buat nie..aku ade dah idea..
tapi x tau nak kembangkan nie..
but,aku x bley give up..!!
erm..xpe2 tu nanti aku pikirkan la..
alamak perut aku dah main sepak takraw la dalam nie..
k la..aku nak pergi makan dulu..hari nie aku masak tau..
ala..hari2 pon aku masak..
cuti nie betul2 buat aku belajar memasak..best!! haha
bagus2 aku pon dah 16 taun..huhu dah besar dah..
eh dah la..k cao..=D

No comments:

Post a Comment