Monday, November 29, 2010

dalam hati ada ribut..!

assalamualaikum..
bila dalam hati ada ribut..i need someone to talk to..
sungguh aku nie manusia biasa..
hujan renyai2 air bergelora
mak kasi seposen..ayah kasi seposen..
saya pergi ke sekolah..
huh..ceria lah wahai hati..
ayu bukan seorang yang mudah heart broken kan..kan?
life must short..Allah always here to listen everything..
dan dia cipta ramai hambaNYA juga yang boleh pinjamkan telinga mendengar..
terima kasih kepada semua yang pernah dan selalu jadi mangsa untuk mendengar..
haha..sungguh kehadiran ko melegakan..
tula..lain kali treat aku macam kawan bukan perempuan..
huh tapi lama2 aku tetap tak boleh lari dari kenyataankan..
erm...i need a good listener rite now..
but aku tak suka yang penyebok..
cukup bila aku bercakap..dan dia mendengar..
don't bother to ask if you don't bother to care..
ye hidup memang harus memilih..
ape merepek aku cakap nie..
nie semua apa yang aku rasa sekarang bercampur baur..
memang this is site apabila diriku mula merepek betol..
xpe..aku tak paksa baca..
maybe ko ade benda yang lagi penting kan..
yang penting ko kena ingat..
life is full of circuls..
aku cakap pada diri aku..maybe..
ye2..aku nak stop nie..
stop dari terus merepek..
ye betol kata kau kawan..
i need to set my mind..
kan2..thankz for the conversation..
lega sikit :)
thankz sangat...
k..nak tido..the best medicine!
nite

No comments:

Post a Comment