Friday, December 24, 2010

azam baru??!! haha

assalamualaikum..
mau packing barang nie
esok nak g travel jauh...haha terengganu je pon :)
baju,sluar,tdung,dan sewaktu dengannye..ehehe..bantal,sweater,stokin
em..complete!haha homework??
tak payah kot ;)
duk diam2 kat umah k
u need rest uhukuhuk
adoiii...macam bulatan betul hidup nie kan..
bulat macam kuih donat pon!
tak pon bulat macam gula2 sweet sour tu..
kadang2 sweet
kadang2 sour..
erm..tahun baru dah nak menjengah :)
dan aku?tahkan terlepas daripada membuat azam baru..
azam untuk diri sendiri
dah buat dah :)
tapi nobody can know about it..
totally secratodeamore hehe
betul!kalau aku bagi tau orang apa aku nak buat
mesti nanti takkan berhasil
so,,mintak dijauhkan la ye
erm..dalam kereta esok pastinya
aku akan macam biasa..
memandang ke luar tingkap dan menghayati keindahan alam
cuba untuk muhasabah diri dalam diam...achechecheh..haha
tapi betulla..aku akn cuba :)
semoga selamat perjalanan pergi dan balik
amin :)

No comments:

Post a Comment