Saturday, December 18, 2010

kisah hariku yang tak seberapa :) haha tajuk poyos!

assalamualaikum..
hari nie seharian kakiku berlari-lari di jalanan..wahaha
ke kedai membeli topup di pagi hari :)
tetiba teruja tengok Hot Ticket,Hotlink..
RM2.80 je tu tambah duit sikit siap boleh dapat topup free RM8 untuk 5 bulan!!!
peh tercabar keimanan aku nie..haha takdela gurau2 hehe
erm..nasibla aku sayang gile kat no aku sekarang
kalau tak dah lama aku cari nombor baru
takpe2 satu masa nanti akanku tukar nombor fon ku..jeng3 ;)
.......................................
lepas zohor,kakiku berjinak-jinak pulak pergi ke bangunan boling depan taman rumahku..
asbab terlalu ''jauh'',aku terlewat datang hehe
peh best la wat reunion cam tu tiap tahun..
paling best aku jumpa balik kawan sekolah rendah aku yang memang
hari last skola hari tu la last aku tengok dia..
rindu tahap gabanla..haha
dia sudah semakin dewasa kini..
makin feminin!!seronok sangat..main boling
main basket ball..haha yang masuk token tu..~ngee
dapat buat rekod baru!!
49 skore dalam 60 saat haha
hey,ingat senang ke?!
lagi satu je nak uplevel..cayala
tetiba cuci mata punya cuci mata,ternampak la si Puza haha
aku lambaila die..kalau buat bodo karang kata aku sombong plak kan..
takpe2 berbudi bahasa la katakan..hehe
ok cut the story,kul 4.30 akak aku datang ..
ingatkan ajak balik,rupa2nya...
..........................
okey,lepas solat asar kat masjid tepi sungai muar
kaki aku menari-nari ke Tanjung Ketapang pulak
nak jumpa sahabat2 la kat sana..
hahaha x tau ea??
nie tempat monyet la
bestla jugak bila dapat beramah mesra ngan monyet2 nie
*ade sekor monyet nie,muka dia macam cute
aku bagi la pisang,ceh2 dia cam nak cakap thank you kononnye haha
aku yang takut2 berani nie pegila gatal2 pegang badan die
sekali die tunjuk gigi dia kat aku
bapak la menyeringai!!
huish!!menjerit mak!!.. makcik2 dah gelakkan aku je..
malu dibuatnye..haha
lengan akak aku siap kene peluk ngan monyet, besar!!
sebab dia tengah peluk pisang time tu...
aku jugak yang over jerit..
buat malu lagi sekali.==''
dah siap la kiranya nie...habis citer hari aku yang agak best+penat+memalukan haha
yang penting lepas solat maghrib aku terbujur atas sejadah.. penat!!
tapi nie dah segar balik..
abesla penyakit Insomia aku dah datang nie..
tak boleh tido
takpe2 dah biase ;)
caO..

No comments:

Post a Comment