Monday, December 13, 2010

death note~~

assalamualaikum..
sekarang baru pukul 9 malam
jap tadi masa pukul 8.30 malam fon aku menyanyi-nyanyi riang
hahahaha
bukan ade sape yang call pon tapi tu bunyi alarm note yang aku buat malam semalam
2.00 pagi eh kira pagi2 tadi la sebelum tido..zzZ
**anakotoiinadekitataiinalalalalalalalalalalalala
fon yang sedang menyanyi kononnye XD
tapi time tu aku ngah solat isyak huhu
jadi fon pon terus menyanyi dan menyanyi sambil bervibrate
peh jujur cakap x kusyuk aku solat
takut fon tu jatuh je...peh..ish2 teruk betul aku nie
syukur alhamdulillah hehe tak jatuh pon..;)
seusai solat dan berdoa(poyonye bahase)..
aku pon melompat-lompat ke arah fon sambil masih memakai telekung..
........................................
wei pe aku merepek nie..
lambat nye nak story
penat orang nak bace..
hohoho maaf2 :)
note berbunyi ==>
cepat2!!buat modul bio chpter 9!! sekarang!!!!
..................
hah macam tu la bunyik nye
x sangke plak aku tulis macam tu haha
so sekarang nie depan aku
ade laptop dan buku biology..~ngee
tapi aku x adil T_T
mesti buku bio aku sedih kan?.
aku ngan laptop nie dah berbaris2 ayat aku tulis..
tapi ngan die baru satu baris je! pe bende la ==!
erm..k la
end of the story..
aku nak gi pujuk buku bio aku balek :D
bye2

No comments:

Post a Comment