Wednesday, December 22, 2010

dormmate love u :)

nisa.qila.aida.ayu

assalamualaikum...
gambar atas niedekat depan dorm before dinner rumah sukan 2010
nampak tak slipar tu..haha
menghuduhkan pemandangan derr!! XD

erm..this entry khas buat kamu bertiga..
nisa.qila.aida :)
my sleep partners haha
sedar tak sedar dah nak masuk 5 tahun sey kita bersama
dalam dorm 13 yang sungguh ceria!!

Allah Maha Indah izinkan aku cipta kenangan yang indah dengan korang
if tak masuk Sbpis
aku takkan jumpa orang macam korang huhu

diam tak diam, kita dah jadi the seniorkan
rase macam baru semalam beroreantasi sesama..haha
PROTON LEGACY

NURUL AQILA BINTI MASHKURI
si kecik
the most sleeping partner haha
kita ade chemistrykan nak bangun pagi sama2
aku bangun kau bangun
kau tak bangun aku pon tak bangun haha
tempat luahkan perasaan, cik kaunselor :)
kongsi sedih gembira besama
than tak kan terlepas dari bertekak jugak haha
my first friend di Sbpis
aku yakin ko mesti ingat kali pertama kita nak ice breaking
so sweet!!kat tempat yang sama(gambar kat atas)
ko tengok aku,aku tengok ko
senyum2..gile la macam nak mengusha aku je :)
haha my sweet memory with you budak kecik
now still my teman setiduran sebelah katil..
*azam tahun baru--bangun pagi awal yek kahkahkah
sayang kau sangat2
tak sabar nak baca TINTA TEMAN 5julai2014
-qila-

NURUL HANISAH BINTI MUHAMMAD ISA
si tinggi
sekarang dah jadi KD
garang!!haha tapi aku tak takut
aku mengaku..
pernah buat dia menangis masa Form 1
~ngee nisa sorry yek..
dulu tak matang lagi :))
dia jam loceng aku!! tak dijual di mana2 kedai yek.
*nisa lepas mandi kejut aku--ayat domestik XD haha
islamik..tak pernah pakai tudung jarang hehe
dia sungguh pendiam tapi kalau dia senyumm
peh,cair aku dibuatnye..
haha suka lesung pipit dia
sayang dia sangat2
-nisa-

AIDA AZIMAH BINTI ADNAN
naughty girl
budak kedet..power bai
komanden nombor satu XD
*kalah pandu puteri hihi
gila sempoi budak nie..
bila angin rajin belajar dia datang....aku sungguh rasa tergugat=='
aku tau dia pandai cuma dia malas je
tgok PMR die, blajar sambil tutup mata pon dah dapat 8A
power kan..
dan aku panggil dia Si Jelita haha
senakal-nakal ko pon, aku tau ko baik
suka kawan dengan ko
ajar aku banyak pengalaman tentang SPOTCHECK di asrama haha
aku sayang ko kawan
-aida-

AIREEN ZURIANI BINTI AHMAD
PKRku yang paling cun!!
maaf yek..aku tak de gambar ko yang sorang la reen
budak nie dah tinggalkan dorm untuk berbakti pada sekolah
bagus la..besar tanggungjawabmu sahabat...ahahaha
walau just 2 taun sesama kat dorm
aku tetap ingat ko selamanya
budak pertama yang aku nampak dalam dorm
masa hari pendaftara..
sungguh matured dan cantik huhuhu
kembang2 haha
selamat membawa rumah sukan kita ke nombor yang lebih baik..
aku sokong dari sebelah XD
sayang ko sangat2
-erin-

**Guys,good luck for SPM!!!
insyallah Straight A's milik kita..
*aku takowt!!
sayang korang!! :)



No comments:

Post a Comment