Wednesday, December 15, 2010

kau buat aku kecik hati la ex-kawan..


assalamualaikum..
erm...ade krisis dengan seseorang nie..
salah ke aku bagi tau ape yang aku rasa??
tolong lah faham wahai insan.
tak berniat nak guna perkataan2 yang boleh mengguris hati kecik kau tu..
aku baca balik banyak2 kali sebelum aku send text tu kat kau..
takkan sampai cam tu sekali cara kau terima..tolong la open minded sikit..
aku cuma tak nak kau salah faham.tu je..
okey fine. mungkin cara nie buat kau puas hati kan?! sampai delete aku dari friends kau..
tak pe.aku terima.tu dah cukup buat aku kecik hati ngan tindakan tak matang kau tu..skop kau terlalu kecik la wahai insan.
kalau aku buat kau sedih.just so so so sorry.kalau la kau baca ape yang aku tulis nie....
;'( kita just kawan.atau ex-kawan.


No comments:

Post a Comment