Friday, December 17, 2010

untittled ;)

assalamualaikum...
haha..baru lepas sesi bercerita hikayat "paling kelakar" dalam alaf 2020 nie..credit buat cik aqila...erm,thanks kerana bercerita dan mendengar cerita..ex-kawan..dia buat aku berfikir sekali lagi(ingat ?post tentang ex-kawan tu?)aku tak tau ape yang die nak sebenarnye,tapi tak pasal2 cik aqila terlibat sekali...kepada cik aqila,lepas nie jangan layan kalau si ex-kawan tu suh kau buat pape..k kau untuk aku je..bukan untuk dia ..wahahaha XD..erm,menyiasat tentang seorang pengarah cerita hikayat "paling kelakar"..haha dah ala2 Detectif Conan ;) x pe..hari nie dia buat otak aku macam dipam-pam..wahai ex-kawan,kau masih defenden aku!jangan nak lari..ahah,ini adalah masa untuk blues clues ;D..aku pon dah x betul nie..:) caO salam

No comments:

Post a Comment