Wednesday, January 18, 2012

cicir :'(

assalamualaikum...

alkesah...semalam ..seusai pulang dari kerja..*awat skema sangat nie..hehe...pas balik keje,than da simpan moto baik2 nie..nak capai beg yang disangkutkan kat pat kaki..almaklumla..bawak skuter ne ade bakul..so main sangkut2 je kat penyangkut bawah tu*erkk..hehe x tau cam ne nak jelaskan..tapi ape yang penting...!!OMG!!! mana beg aku???!!!! uhuk uhuk uhuk...beg keje aku da tercicir....tanpa disedari....da kat rumah baru sedar...nak wat cam ne..takkan malam2 da kul 10 lebih cam tu aku nak patah balik sesorang..cari beg kat tengah jalan...tak pon gi tanye sesapa yg lalu lalang.."cik2,ada nampak beg saya tak ..warna hitam..yang tercicir kat tengah jalan tu..!@#$%^&*(+......'' erm..pasrah dalam kesedihan..maafkan aku beg..
tapi lagi buat aku sedih bila dalam beg tu ada :
-novel yang baru dibeli :"(
-dua biji limau mandrin yg boss bagi
-compac powder
-handkerchief
-bekas makanan aku...
sob3.....so disebabkan arinie aku off..tadi sempatla gi buat sesi MENCARI&MENYELAMAT beg aku tu dalam gerimis2 sob sob sob...bawak moto bukan main sopan je tadi..slow2..mata pandang bawah..kat jalan..ne tau ada rezkikan..erm...namun......hampa :'(


erm....takpe la...''mesti ada hikmahkan...''
so lepas nie jangan cuai lagi..
jangan syok sendiri bila bawak moto tu..
nasib la bukan orang yang tercicir...
huhuhuhu alhamdulillah
ok la...pen off salam

No comments:

Post a Comment