Monday, January 23, 2012

untitle

assalamualaikum....

HAPPY DRAGON NEW YEAR to those yang menyambutnye...aku tak..aku sambut MAAL HIJRAH oke :)
tapi xsambut2 pon dapat gak cuti dua hari kan..huhuhu Alhamdulillah :) sehari nie dihabiskan turun naik tangga..duk dalam bilik...baca novel..agak2 lapa turun cari makanan huhuhu..rest habis..tapi duk lelama dalam bilik rase tepu gak akunye cerebrum,medulla oblongata pe kejadah lagi tah...haha..tadi jap..aku dah pakai kan tilam single aku baju :) comel je.warna merah..ada lambang skola lagi hahaha conclusion nye tu cadar skolaku yang ku rindui hihihi nampak suit je..adeh..kejap je rasa...ape yang kejap??yela..tahun 2012 nie....tgok2 da 23 aribulan da...lagi bape ari nak masuk bulan baru...maksudnye makin dekat jugak la result nk kuar..
subahanallah...cuak la..T_T..rasa x nak datang je ambik result nanti....tapi..x boleh la nak lari dari kenyataan..
ya Allah..bantulah hambamu nie..walau ape pon yang terjadi nanti..aku harap aku tabah ya Allah..aku tau Kau selalu dan sentiasa ada ...Thank you ya Allah :)...semoga cintaku padaMu melebihi segalanya..Amin :)
pen off salam alaik ..

No comments:

Post a Comment