Saturday, January 21, 2012

cool+comel=saya :)


assalamualaukum....tak jawab dosa jawab sayang..hahaha*tiru ayat qila :)..

 btw..beberapa puluh minit tadi..aku berasa comel dan cool je di atas jalan raya wakakakaka..oke2..mengaku.nie ayat perasan :P tapi who care rite..erm..mana taknye..
ngan pakai baju hujan warna kuning yang straiking ala2 lampu isyarat BERSEDIA UNTUK BERHENTI..hahaha..alkesah..tadi nak balik keje hujan..agak lebat..ditambah ngan kilat2 dilangit...
uish...agak mengerikan untuk aku..erm tapi berbekalkan keberanian yang bersisa lagi 2 3 gram nie..aku pon terus meluncur sederhana laju di atas jalan raya yang basah..bersama baju hujan kuningku...hahahaha sumpahla ayat skema habis..mula2 aku rase cam ngok je pakai baju tu..hahahaha tapi lelama pakai..wah!! agak cool la..terasa aku comel plak pakai cam nie..wakakakakdush!! prasan lagi :D hehehe..tapi walaupape pon gaya aku tadi..yabg paling penting..ALHAMDULILLAH ya Allah :) slamat jugak saya si comel  sorang nie balik umah ngan hujan2 tadi.....syukur sesangat :) my first experient..





haha..cam nie la baju hujan aku tu..nie cilok kat google je weee :)

No comments:

Post a Comment