Monday, January 2, 2012

rindu :')

assalamualaikum...huhuhu

*off to school..nie status fb bila aku nak balik skola selandar..
.sekarang dah tak guna status nie lagi..huhu sedih sebenarnya.
.tapi dah tula kitaran..skola..
then dah tak skola...
dah habis skola nak buat macam mana..kalau nk sangat ..
ape kata apply jadi kakak guard ke kakak kantin ke kakak dewan makan ke..
huhuh rindu la..dah tak de lagi makan makanan yang dimasak oleh kakak2 n abang2 DM...
yang kadang2 sedap hingga menjilat jari kadang2 hampeh tahap budak takde tahun punye masak...
hahaha ape yang penting aku!! rindu.. :')..
rindu nak dengar budak2 junior kejut kita pagi2..hahaha
rindu nak tunggu member senior sebelah katil bangun dulu baru kita bangun :P
rindu nak dengar siren aspuri yang memekak tu *tapi biase nye tak buat aku bangun pon :P
rindu nak cop toilet after2 orang..
rindu nak tadah air sebab air da habis mandi lambat
rindu nak after iron baju..
rindu nak kena jerit2 ngan pengawas betugar kat bawah suh kosongkan asrama :'(
rindu nak pegi skola jalan kaki ngan kawan2
rindu nak duduk kat kelas sama2 lagi..
rindu nak pegi toilet ramai2 time lepas kelas yang sumpah la mengantuk hahaha
rindu nak gelak ramai2 bila kita main gosip2 ngan budak kelas..
.rindu nak susah hati sama2 bila cikgu kita merajuk...
rindu nak dengar cikgu bebel2 bila homework tak siap..
rindu tu rindu nie...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

arhhh aku RINDU GILE KAT ZAMAN SEKOLAH!!
sumpah best!! syukur Alhamdulillah ya Allah :) dapat aku merasa zaman yang indah tu dalam hidup yang singkat nie... :')
GBR*gebg bilik rehat :)study mates

5einstein *classmates serius best satu klas ngan korang..pelbagai telatah
yang buat hari2 aku happy :')

5einstein*hari graduasi kita bersama :)kita bejaya tamatkannya..
insyallah ada kejayaan buat kita sama2 ..amin :)

dorm 13*tempat aku berteduh selama 4 tahun yang supebr.!
ahli2nya semua best2 gile :D rindu!!

 huhuhuhu hidup tak sellunya indah..tapi yang indah itu akan selalu hidup dalam kenang...selagi hayat di kandung badan..aku takkan lupakan semua nie...insyallah ..pen off :) salam

No comments:

Post a Comment