Monday, January 23, 2012

makan2 saje

assalamualaikum...
petang nak ke maghrib tadi baru je makan.tak sangka pulak akan kuar makan lagi malam nie...makan sate =.=''..malam2 ..double =.='' =.=''..adeh mana la tak obesiti aku macam nie...nasibla lepas tu gi jalan2 kat Tanjung Mas.. tempat rekreasi tepi Sungai Muar..huhuhu..tempat favourite aku lepak2 ngan family pas makn kat luar malam2 n tempat favourite aku gak time rehat waktu keje...duk sesorang pon jadi kan..kat situ bley tngok macam2 aksi ...dari budak kecik hingusan sampai la da tua tak larat nak jalan pon ada...comel je pandang bila tengok family datang jalan2 yang da tua2 duk pegang tangan pasangan masing2 sambil jalan mengimbau kenangn zaman muda2 dulu huhuhu..... tapi bile sampai part bdak2 hingusan a.k.a yang bajet2 sweet couple main duk rapat..main tepuk2 tampar..meluat sungguh!..tu yang boleh nampk..yang x nampk..Allah saje la yang tau...Ya Allah pelihara la aku yang hina nie dari perkara2 yang merosakkan diri..memalukan mak abah..menjatuhkan maruah agama dan yang sewaktu dengannye...Amin..by the way, today was a very peacefulday kan...haha bagi aku je kot..mana taknye duk tolong masak jap kat dapur pastu masuk bilik,naik atas wat hal sendiri..baca novel saje..sengih sorang2,nangis sorang2 hahaha..terlebih dramatik plak..tapi novel yang aku bc tu Islamic..so nice..buat aku sendiri tambah ilmu bila baca.. macam mana  nak jadi baik  ek?huhuhu... Versus by Hlovate :) esok cuti lagi..yeay..! n esok plannye nak naik Muar river Crus kat Tanjung Mas tu lagi..hahaha..gi cuci mata naik bot plak ngan family.. :) harap segalanya berjalan lancar..Amin..oke la...jom tito hehehe nyte people :) pend off salam .
even my fingertip also smile..

No comments:

Post a Comment